Kalibrirana veriga, 6mm, 30m, vroče cinkana in polirana
- Veriga je vroče cinkana (potopljena v staljen cink temperature 450 °C ) kar ji nudi boljšo odpornost na sol. Ker je za navtično rabo ima debelejši zaščitni sloj cinka!
- Posebna obdelava poliranja po procesu cinkanja pa odpravlja grobe robove, zaradi česar je veriga gladka in "lepo teče" ter ne ustvarja visokega kupčka pri navijanj z vinčem.
- Izdelana skladno s standardom DIN 766.
Imenski premer (w): 6 mm
Pakirano: 30 m
Teža: cca. 25 kg
Korak (p): 18,5 mm
Zunanja širina člena (H): 20,4 mm
Notranja širina člena (h): 7,2 mm
Delovna obremenitev: 500 kg
Največja statična obremenitev v trenutku pretrganja: 2000 kg
Vroče cinkanje verige je proces, ko slednjo potopimo v kopeli s staljenim cinkom, ki se vzdržuje pri povprečni temperaturi. 450 °C. Ta prekrije jeklo s tanko in odporno plastjo cinka. Zahvaljujoč predhodni obdelavi v kopeli s staljenimi cinkovimi solmi klorid in amonijev klorid, se jeklo veže na cink, kar daje odpornost proti koroziji, ki je veliko boljša od procesa elektrolitske galvanizacije, tudi zaradi večje mehanske odpornosti zaščitne plasti, ki je učinkovita tudi proti soli v morju in gavanskim tokovom.
Kako izberemo dolžino verige?
Spodnja tabela vsebuje zgolj podatek informativne narave, ki temelji na običajni praksi in ni priporočilo niti navodilo izbora.
Upoštevarti je potrebno priporočila proizvajalca in predvsem lokalna določila oziroma lokalno veljavno zakonodajo.
Za večjo varnost je priporočljivo biti izbrati večji premer verige in večj dolžino. Pri sidranju morate upoštevati tudi dejavnike kot denimo moč vetra, plime, globino vode in prisotnost morebitne dvojne sidrne vrvi.
Teža plovila | Dolžina plovila | Debelina verige | Število verig |
max. kg | max. m | mm | |
300 | 4 | 6,0 | 1 |
800 | 5,5 | 6,0 | 1 |
1000 | 6,5 | 6,0-7,0 | 1 |
2000 | 7,5 | 8,0 | 1 |
3000 | 9 | 8,0 | 1 |
4500 | 10,5 | 8,0 | 2 |
8000 | 12,5 | 10,0 | 2 |
12000 | 16 | 10,0 | 2 |
16000 | 18 | 12,0 | 2 |
20000 | 20 | 14,0 | 2 |
30000 | 25 | 14,0 | 2 |
> 30000 | > 25 | 16,0 | 2 |
Koristni nasveti za uporabo
- Verigo redno čistite s svežo, neslano vodo
- V prostoru hrambe imejte razvlaževalce (za zajem vlage), pa čeprav le osnovne
- V kolikor je mogoče, se izogibajte onesnaženim območjem in morskemu dnu vulkanskega izvora
- Bodite pozorni na neobičajno korozijo verige zaradi, na primer, močnih galvanskih tokov
- Redno preverjajte anode
- Izogibajte se uporabi kislin v prisotnosti pocinkane verige in verige iz nerjavečega jekla
- Izogibajte se, kolikor je mogoče, stiku med različnimi materiali (na primer pocinkano jeklo z nerjavečim jeklom)
- Izogibajte se drgnjenju členov verige
Kdaj je priporočljiva zamenjava verige
- Kadar ima veriga močno rdečo korozijo
- Kadar veriga izgubi 10 % nazivnega premera
DOSTAVA
Dostava je možna le za zaključena naročila, torej potrjena in plačana. Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku, k znaša 3-28 dni.
Dostavo izvajamo v sodelovanju GLS, Pošto Slovenije ali Interevropo, vendar si pridržujemo pravico izbrati drugo dostavno službo brez predhodnega obvestila.
V primeru, da ste morda naročili blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v navedenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo preko posredovanih kontaktnih podatkov.
V času praznikov, dopustov in med vikendi se lahko rok dobave za čas dela prostih dni ustrezno podaljša.
V postopku izbora načina dostave, lahko določite, da pošiljko osebno prevzamete na sedežu podjetja. Ko je naročeno blago pripravljeno za prevzem, vas o tem obvestimo preko elektronske pošte ali telefona. Po prejetju sporočila nam sporočite nameravani datum in uro prevzema. Nenajavljen prihod in prevzem ni možen. Blago mora biti vnaprej plačano (elektronske banke, s plačilno oziroma kreditno kartico ali s položnico). šteje se, da je blago plačano na dan prejema plačila na račun podjetja Genlog d.o.o., razen v primeru plačila s kartico.
Prevzem se izvede na osnovi identifikacijskega dokumenta in je mogoč izključno s strani tiste osebe, katere podatki (ime in priimek) so bili navedeni ob naročilu.
STROŠKI DOSTAVE
Stoški dostave in priprave pošiljke so prikazani na vsakem naročilu oz. ponudbi ter so vključeni v končno vrednost. Dostava v tujino se zaračunava po veljavnem ceniku izbranega prevoznika po predhodni odpbritvi
VRAČILO POŠKODOVANIH POŠILJK
V primeru, da je dostavna pošiljka fizično poškodovana, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi ob trenutku prevzema. Kopija zapisnika je osnova za vračilo ali menjavo izdelka. Priporočamo, da nas o poškodovani pošiljki nemudoma obvestite po telefonu 05-3930208 oziroma na mail navtikaceneje@siol.net.
Pošiljko odnesite na najbližjo enoto dostavne službe v enakem stanju, kot ste jo prejeli, ne da bi karkoli odpirali, dodali ali odstranili vsebino ter tam izpolnite reklamacijski zapisnik za povračilo škode.
OSEBNI PREVZEM
Možen je le za predhodno plačana naročila, na sedežu podjetja ob delavnikih med 10.00 in 14.00 uro po prejemu pisnega obvestila, da je naročilo pripravljeno za prevzem. Kupec prejme pisno obvestilo na elektronsko pošto, ki jo je navedel ob spletnem nakupu.
Brezplačna hramba naročila do 7 delovnih dni. Po preteku 7 dni se naročilo odda v skladiščenje v Šempeter pri Gorici v eno izmed razpoložljivih skladiščnih prostorov, na stroške kupca, po veljavnih cenah objavljenih na strani https://storing-cargo.com/sl/cenik-skladiscenje-slovenija/. Stroške hrambe kupec poravna neposredno ponudniku skladiščnega prostora. Potrebna je predhodna najava za prevzem!
Določila so v celo objavljena v Splošnih pogojih
Plačilo ponudbe se lahko izvede preko vaše spletne banke ali fizično na banki oziroma pošti s pomočjo UPN naloga.
Plačilo s kreditnimi in debetnimi karticami je varno izvedeno preko varnih plačilnih sistemov sistemov s 3Dsecure s potrditvijo v vaši mobilni denarnici/na vašen telefonu.
Plačilo na obroke:
- Minimalna vrednost naročila za obročno odplačevanje 100 EUR. Minimalna višina mesečnega obroka 10 EUR.
- Plačilo razdelite od 3 do 84 mesečnih obrokov, prvi obrok plačate šele naslednji mesec po sklenitvi.
Potek in več informacij na: https://www.navtikaceneje.si/nakup-na-obroke-navtika
Informativni izračun:
Ponudnik obrestnega kredita je Summit Leasinga Slovenija d.o.o., kreditno pogodbo sklenete neposredno s ponudnikom.
Pogoji in postopki vračila so del splošnih pogojev.
VRAČILO POŠKODOVANIH POŠILJK
V primeru, da je dostavna pošiljka fizično poškodovana, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi ob trenutku prevzema. Kopija zapisnika je osnova za vračilo ali menjavo izdelka.. Priporočamo, da nas o poškodovani pošiljki nemudoma obvestite po telefonu 05-3930208 oziroma na mail navtikaceneje@siol.net.
Pošiljko odnesite na najbližjo enoto dostavne službe v enakem stanju, kot ste jo prejeli, ne da bi karkoli odpirali, dodali ali odstranili vsebino ter tam izpolnite reklamacijski zapisnik za povračilo škode.
VRAČILO IZDELKA
Kupec lahko pri nakupu v spletni trgovini www.navtikaceneje.si v 14 dneh po prejemu izdelka od nakupa posameznega izdelka odstopi, ne da bi mu bilo pri tem potrebno navesti razlog za svojo odločitev in nam to sporoči. Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, mora prejeto blago vrniti v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo. Po preteku tega roka pa pravica do odstopa od pogodbe preneha. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Obrazec za uveljavitev pravice potrošnika do odstopa od pogodbe sklenjene na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov: klikni tu za obrazec
Potrošnik mora predložiti obvestilo o odstopu na obrazcu ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe. Zgolj vračilo prejetega blaga v roku za odstop od pogodbe brez posebne izjave o odstopu ne šteje za odstop niti zgolj zavrnitev sprejema blaga sama po sebi, niti samo telefonsko sporočilo.
Genlog d.o.o., nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe, vrne vsa prejeta plačila. Podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj. Potrošnik krije stroške vračila blaga.
POTEK VRAČILA
- kupljen izdelek, ki vam ne odgovarja pošljete z računom ali dokazilom o plačilu in vso pripadajočo dokumentacijo na naslov: Genlog d.o.o., Ulica 9. septembra 45, 5290 šempeter. Stroške vračila krije potrošnik.
- izdelek je potrebno primerno embalirati in s tem z ustrezno skrbnostjo zaščititi pred poškodovanjem;
- s kupljenim izdelkom se na lastne stroške osebno oglasite na sedežu podjetja in tam opravite vračilo kupljenega blaga skupaj z vso pripadajočo dokumentacijo ter računom ali dokazilom o plačilu;
Izdelek lahko zamenjate z drugim izdelkom, v kolikor izrazite željo po vračilu kupnine, vam jo vrnemo izključno preko osebnega bančnega računa (TRR nam morate v postopku vračila sporočiti). Gotovine ne izplačujemo!
Kupec lahko vrne izdelke, ki jim je bila odprta embalaža ali odstranjen varnostni pečat, vendar odgovarja za zmanjšanje vrednosti.
Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri :
- nakupu blagu ali storitev, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
- pri blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam (denimo navtične tkanine rezane po dimenzijah potrošnika);
- pri blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
- pri opravljanju storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
- pri dobavi zapečatenih avdio- ali videoposnetkov in računalniških programov, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat (denimo digitalna navigacijska kartografina na trajnih nosilcih);
- pri dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat;
- pri dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;