Dostava

DOSTAVA 
Dostava je možna le za zaključena naročila, torej potrjena in plačana. Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku, k znaša 3 -28 dni.
Delno plačanih predračunov ne odpremljamo!
V kolikikor ni naveden pravilen sklic predračuna na plačilu lahko pride do zamika dostave.
Dostavo izvajamo v sodelovanju GLS, Pošto Slovenije ali Interevropo, vendar si pridržujemo pravico izbrati drugo dostavno službo brez predhodnega obvestila.
V primeru, da ste morda naročili blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v navedenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo preko posredovanih kontaktnih podatkov.
V času praznikov, dopustov in med vikendi se lahko rok dobave za čas dela prostih dni ustrezno podaljša.
V postopku izbora načina dostave, lahko določite, da pošiljko osebno prevzamete na sedežu podjetja. Ko je naročeno blago pripravljeno za prevzem, vas o tem obvestimo preko elektronske pošte ali telefona. Po prejetju sporočila nam sporočite nameravani datum in uro prevzema. Nenajavljen prihod in prevzem ni možen. Blago mora biti vnaprej plačano (elektronske banke, s plačilno oziroma kreditno kartico ali s položnico). šteje se, da je blago plačano na dan prejema plačila na račun podjetja Genlog d.o.o., razen v primeru plačila s kartico.
Prevzem se izvede na osnovi identifikacijskega dokumenta in je mogoč izključno s strani tiste osebe, katere podatki (ime in priimek) so bili navedeni ob naročilu.

STROŠKI DOSTAVE 
Stoški dostave in priprave pošiljke so prikazani na vsakem naročilu oz. ponudbi ter so vključeni v končno vrednost. Dostava v tujino se zaračunava po veljavnem ceniku izbranega prevoznika po predhodni odpbritvi

VRAČILO POŠKODOVANIH POŠILJK 
V primeru, da je dostavna pošiljka fizično poškodovana, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi ob trenutku prevzema. Kopija zapisnika je osnova za vračilo ali menjavo izdelka. Priporočamo, da nas o poškodovani pošiljki nemudoma obvestite po telefonu 05-3930208 ali mailu.
Pošiljko odnesite na najbližjo enoto dostavne službe v enakem stanju, kot ste jo prejeli, ne da bi karkoli odpirali, dodali ali odstranili vsebino ter tam izpolnite reklamacijski zapisnik za povračilo škode.  

OSEBNI PREVZEM
Možen je le za predhodno plačana naročila, na sedežu podjetja ob delavnikih med 10.00 in 14.00 uro po prejemu pisnega obvestila, da je naročilo pripravljeno za prevzem. Kupec prejme pisno obvestilo na elektronsko pošto, ki jo je navedel ob spletnem nakupu.
Brezplačna hramba naročila do 7 delovnih dni. Po preteku 7 dni se naročilo odda v skladiščenje v Šempeter pri Gorici v eno izmed razpoložljivih skladiščnih prostorov, na stroške kupca, po veljavnih cenah objavljenih na strani https://storing-cargo.com/sl/cenik-skladiscenje-slovenija/. Stroške hrambe kupec poravna neposredno ponudniku skladiščnega prostora. Potrebna je predhodna najava za prevzem!

Določila so objavljena v Splošnih pogoih