Splošni pogoji

Obrazec za uveljavitev pravice potrošnika do odstopa od pogodbe sklenjene na daljavo ali  zunaj poslovnih prostorov: klikni tu za obrazec

V kolikor potrebujete pomoč pri izvedbi naročila, vračila ali dodatne tehnične informacije nas lahko telefonsko kontaktirate ob delavnikih med 10:00 in 14:00 uro ali na spodaj navedeno elektronsko pošto v kolikor nismo dosegljivi v pisarni.

Tel.: (05) 393 0208
Mobilni: 040 464804
E-pošta: navtikaceneje@siol.net

V drugih primerih vas vabimo, da se poslužite obrazca za pisno kontaktiranje v rubriki kontakti.


SEDEŽ

Genlog d.o.o
Ulica 9. septembra 45
5290 Šempeter pri Gorici
ID za DDV: SI75783801
Matična št.: 6107940000

Podjetje Genlog d.o.o. je zavezanec za plačilo DDV-ja. Registrirano pri Okrožnem sodišču Nova Gorica, srg. številka 2011/53311

CENE 

Cene, prikazane na spletni strani www.navtikaceneje.si vsebujejo DDV. Lahko se spremenijo brez predhodnega obvestila. Cene ne vključujejo stroškov dostave (poštnine). Stroški dostave (poimenovani kot manipulativni stroški) so navedeni ob izračunu vrednosti naročila pred elektronsko potrditvijo naročila.

POSTOPEK NAKUPA 

Po dokončni potrditvi naročila kupec prejme preko elektronske pošte predračun oz. obvestilo o prejemu naročila z natančno navedbo artiklov in cen, stroškov dostave ter stroškov plačila s kreditno ali plačilno kartico. Končen račun kupec prejme šele po prejemu denarja na račun podjetja, ob tem je tudi naročilo potrjeno. Kupec je obveščen o posameznih dejanjih po elektronski pošti.

1. Predračun: Po oddaji naročila, kupec prejme predračun oz. obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V kolikor plačilo še ni bilo izvedeno, kupec nima nikakršnih obveznosti, saj se le to obravnava kot ponudba in naročilo še ni potrjeno. Rok veljavnosti ponudbe je 4 koledarske dneve. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni podatki o statusu in vsebini naročila ter o predhodnih naročilih.

2. Izvedeno naročilo: po plačilo predračuna se naročilo izvede. Prodajalec lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. O potrditvi in izvedbi naročila prodajalec obvesti kupca po elektronski pošti ter s tem dnem prične teči dobavni rok. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in prodajalcem je na tej stopnji nepreklicno sklenjena. Spremembe niso možne.

3. Zaključeno naročilo: prodajalec v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Spremembe niso možne. Prodajalec v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

S klikom na gumb Potrdi, izvedi plačilo in oddaj naročilo potrjujete, da ste seznanjeni s celotnim besedilom splošnih pogojev, ki so tu navedeni in da ste bili na te pogoje ob nakupu izrecno opozorjeni ter jih tudi sprejeli.

Naročilo / pogodba se sklepa v slovenskem jeziku. Sklenjena pogodba, ki jo podjetje ob nakupu sklene s kupcem je v elektronski obliki shranjena na sedežu podjetja Genlog d.o.o. Na voljo je za vpogled kupcem v delovnem času: ponedeljek - petek (razen ob praznikih): 9 do 14h.

NAČINI PLAČILA

Prodajalec omogoča naslednje načine plačila:

- s kreditno kartico preko plačilnega vmesnika brez stroškov nadomestila za kartična plačila.

- darilni bon oz. vrednostni bon se uporabi kot plačilno sredstvo v primeru, da ste prejeli darilni bon. Preprosto se vnese kodo bona. Koriščena vrednost je prikazana tudi na predračunu.

- plačilo predračuna na TRR preko banke / položnice predračun se natisne in na banki s položnico izvedete plačilo predračuna. Za plačilo s pomočjo elektronskega bančništva je postopek enak. Prosimo ne pozabite navesti sklica (to je št. naročila) kot namen ali sklic.

Za spletne nakupe na prevzemnem mestu neposredno plačilo ni mogoče, ravno tako ni možno plačilo po povzetju.

DOSTAVA

Dostava je mogoča le za zaključena naročila, torej potrjena in plačana. Prodajalec bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku, ki znaša 3-28 dni.

Dostavo prodajalec izvaja v sodelovanju z GLS, Pošto Slovenije ali drugo dostavno službo, vendar si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo brez predhodnega obvestila.

V primeru naročila blaga, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov prodajalec ne more odpremiti v zgoraj navedenem dogovorjenem roku, kupca o novem dobavnem roku obvesti preko posredovanih kontaktnih podatkov. V času praznikov, dopustov in med vikendi se lahko rok dobave za čas dela prostih dni ustrezno podaljša.

V postopku izbora načina dostave, lahko kupec določi, da pošiljko osebno prevzame na sedežu podjetja. Ko je naročeno blago pripravljeno za prevzem, ponudnik o tem obvesti kupca preko elektronske pošte ali telefona. Po prejetju sporočila mora kupec sporočiti nameravani datum in uro prevzema. Nenajavljen prihod in prevzem ni možen. Blago mora biti vnaprej plačano. Šteje se, da je blago plačano na dan prejema plačila na račun podjetja Genlog d.o.o. Plačilo ob prevzemu ni možno. 

Prevzem se izvede na osnovi identifikacijskega dokumenta in je mogoč izključno s strani tiste osebe, katere podatki (ime in priimek) so bili navedeni ob podaji naročila.

STROŠKI DOSTAVE

Stroški dostave, na spletni strani poimenovani kot manipulativni stroški so kupcu predstavljeni v postopku spletnega naročanja pred potrditvijo naročila. Izračunani so na osnovi teže naročenih izdelkov in morebitnih storitev na paket. Dostava v tujino se zaračunava po veljavnem ceniku izbranega prevoznika.
Strošek dostave po Sloveniji glede na težo za posamezen paket: za 0-1,99 kg znaša 5,50 EUR, 2-4,99 kg znaša 5,90 EUR, 5-9,99 kg znaša 6,80 EUR, 10-14,99 kg znaša 10,80 EUR, 15-19,99 kg znaša 12,10 EUR, 20-29,99 kg znaša 15 EUR, 30-39,99 kg znaša 16 EUR, 40-49,99 kg znaša 17,70 EUR, 50-59,99 kg znaša 20 EUR, 60-69,99 kg znaša 23,40 EUR, 70-79,99 kg znaša 26,90 EUR, 80-89,99 kg znaša 27 EUR, 90-99,99 kg znaša 30 EUR, 100-139,99 kg znaša 34 EUR, 140-159,99 kg znaša 38 EUR, 160-179,99 kg znaša 40 EUR, 180-249,99 kg znaša 42 EUR, 250-500 kg znaša 50 EUR.

VRAČILO POŠKODOVANIH POŠILJK 

V primeru, da je dostavna pošiljka fizično poškodovana, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi ob trenutku prevzema. Kopija zapisnika je osnova za vračilo ali menjavo izdelka. Priporoča se, da kupec o poškodovani pošiljki nemudoma obvesti prodajalca po telefonu 05-3930208 oziroma na mail navtikaceneje@siol.net.

Pošiljko mora kupec odnesti na najbližjo enoto dostavne službe v enakem stanju, kot  jo je kupec prejel, ne da bi kupec karkoli odpiral, dodal ali odstranil vsebino. V enoti dostavne službe naj kupec izpolni reklamacijski zapisnik za povračilo škode.

VRAČILO IZDELKA 

Kupec lahko pri nakupu v spletni trgovini www.navtikaceneje.si v 14 dneh po prejemu izdelka od nakupa posameznega izdelka odstopi, ne da bi mu bilo pri tem potrebno navesti razlog za svojo odločitev, zadošča, da kupec z nedvoumno izjavo obvesti prodajalca o svoji odločitvi o odstopu od pogodbe. Če je kupec blago že prejel in odstopi od pogodbe, mora prejeto blago vrniti v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe. Šteje se, da kupec pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo. Po preteku tega roka pa pravica do odstopa od pogodbe preneha. Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Prodajalec svetuje, da kupci v izogib zmanjšanju vračila kupnine izdelek vrnejo v isti originalni embalaži, kot so jo prejeli; 

Obrazec za uveljavitev pravice kupca do odstopa od pogodbe sklenjene na daljavo ali  zunaj poslovnih prostorov: klikni tu za obrazec

Kupec mora predložiti obvestilo o odstopu na obrazcu ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. Šteje se, da je kupec podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe. Zgolj vračilo prejetega blaga v roku za odstop od pogodbe brez posebne izjave o odstopu ne šteje za odstop niti zgolj zavrnitev sprejema blaga sama po sebi, niti samo telefonsko sporočilo.

Prodajalec nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe, vrne kupcu vsa prejeta plačila. Prodajalec zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj. Kupec krije stroške vračila blaga. 

NAROČILO IZDELKOV, KI NISO NA SPLETNI STRANI

Po posebnem dogovoru lahko kupec naroči izdelke, ki niso v redni ponudbi in niso objavljeni na spletni strani, ampak jih je možno dobaviti. V takšnem primeru kupec nima pravice odstopiti od pogodbe skladno z določilom 4. točke 135. člena ZVPot-1.

POTEK VRAČILA 

- kupljen izdelek, ki  je predmet odstopa od pogodbe kupec pošlje z računom ali dokazilom o plačilu in vso pripadajočo dokumentacijo na naslov: Genlog d.o.o., Ulica 9. septembra 45, 5290 Šempeter. Stroške vračila krije kupec.

- izdelek mora kupec primerno embalirati in s tem z ustrezno skrbnostjo zaščititi pred poškodovanjem;

- s kupljenim izdelkom se lahko kupec na lastne stroške osebno oglasi na sedežu podjetja in tam opravi vračilo kupljenega blaga skupaj z vso pripadajočo dokumentacijo ter računom ali dokazilom o plačilu;

Izdelek lahko kupec zamenja z drugim izdelkom, v kolikor izrazi kupec željo po vračilu kupnine, vam jo vrnemo izključno preko osebnega bančnega računa (TRR nam morate v postopku vračila sporočiti). Gotovine ne izplačujemo!

Kupec lahko vrne izdelke, ki jim je bila odprta embalaža ali odstranjen varnostni pečat, vendar odgovarja za zmanjšanje vrednosti. 

Zmanjšanje vrednosti izdelka, ki je posledica ravnanja kupca z izdelkom (preko meja preizkusa za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja izdelka) in/ali vračila izdelka v neoriginalni ali poškodovani embalaži znaša določen % od redne maloprodajne cene izdelka na dan nakupa tega izdelka.
Odgovornost kupca za plačilo zmanjšane vrednosti blaga lahko znaša do zneska polne redne maloprodajne cene izdelka na dan nakupa tega izdelka, glede na obseg zmanjšanja vrednosti, kar za vsak posamezen primer individualno ugotavlja prodajalec ali pooblaščeni dobavitelj in serviser izdelka.

Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe pri :
- nakupu blagu ali storitev, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
- pri blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih kupca in prilagojeno njegovim osebnim potrebam (denimo navtične tkanine rezane po dimenzijah kupca, cevi rezane po želji kupca, verige in vrvi rezane po želji kupca);
- pri blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
- pri opravljanju storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi kupčevega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
- pri dobavi zapečatenih avdio- ali videoposnetkov in računalniških programov, če je kupec po dostavi odprl varnostni pečat (denimo digitalna navigacijska kartografija na trajnih nosilcih);
- pri dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je kupec po dostavi odprl pečat;
- pri dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;

-pri katerih je kupec izrecno zahteval obisk podjetja na domu zaradi izvedbe nujnega popravila ali vzdrževanja. Če podjetje pri takem obisku opravi še dodatne storitve, ki jih kupec ni izrecno zahteval, ali dostavi blago, ki ne predstavlja nadomestnih delov, nujno potrebnih za vzdrževanje ali popravilo, ima kupec za navedene dodatne storitve in blago pravico do odstopa od pogodbe;

NESKLADNOST IZDELKA

Kupec ima pravico uveljavljati stvarno napako v roku 2 let od nakupa blaga. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Če je izdelek neskladen, lahko kupec zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti, kar pomeni, da lahko izbere med popravilom izdelka in zamenjavo izdelka z novim brezhibnim. Kupec nima te pravice, če bi vzpostavitev skladnosti bila nemogoča ali bi predstavljala nesorazmerne stroške za prodajalca v primerjavi z drugim jamčevalnim zahtevkom ob upoštevanju vseh okoliščin.

Kupec lahko zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska. Kupec lahko zahteva sorazmerno znižanje kupnine ali odstopi od prodajne pogodbe v katerem koli od naslednjih primerov:

-        prodajalec ni popravil ali zamenjal izdelka ali, kadar je to ustrezno, ni končal popravila ali izvedel zamenjave izdelka oziroma je zavrnil kupčev jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti izdelka;

-        neskladnost obstaja, čeprav je prodajalec poskušal vzpostaviti skladnost;

-        narava neskladnosti je tako resna, da upravičuje takojšnje sorazmerno znižanje kupnine ali odstop od prodajne pogodbe, ali

-        prodajalec je izjavil ali pa je iz okoliščin očitno, da prodajalec ne bo vzpostavil skladnosti izdelka v razumnem roku ali brez znatnih nevšečnosti za kupca.

Ne glede na zgoraj navedene razloge, lahko kupec odstopi od pogodbe in zahteva vračilo zneska, če se neskladnost izdelka pojavi v manj kot 30 dneh od dobave izdelka.

Ko kupec odkrije neskladnost, mora prodajalca nemudoma, najkasneje pa v roku dveh mesecev od dneva, ko je ugotovil neskladnost. Izdelek mora nemudoma prenehati uporabljati v primeru, da bi z nadaljnjo uporabo prišlo do dodatnega zmanjšanja vrednosti blaga, za katerega se uveljavlja napaka.

V obvestilu o napaki mora kupec natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da napako na izdelku pregleda in presodi o utemeljenosti le-te ter vloženem zahtevku.

Obvestilo o napaki lahko kupec poda pisno. Obvestilo o napaki lahko kupec prodajalcu sporoči tudi osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo. Odgovor, ali je napaka sporna ali pa je zahteva utemeljena prodajalec poda v roku 8 dni.

PREKLIC NAROČILA 

Kupec lahko prekliče naročilo na dan izvedbe plačila, najkasneje do prejema elektronskega obvestila, da je naročilo izvedeno. Obvestilo o preklicu naročila je možno izključno preko elektronske pošte navtikaceneje@siol.net.

V elektronskem sporočilu je obvezno potrebno navesti naslednje podatke:

1. V naslovu sporočila: Preklic naročila

2. V vsebini sporočila: a) ime in priimek kupca b) naslov kupca c) številka naročila

GARANCIJA 

V primeru, ko prodajalec ni izdal garancijskega lista, lahko kupec uveljavlja garancijo zgolj pri proizvajalcu izdelka.  

V primeru, da prodajalec izda garancijski list, lahko kupec uveljavlja garancijo pri prodajalcu, neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu.

Pri uveljavljanju garancije veljajo garancijski pogoji in roki navedeni na garancijskem listu, ki je priložen izdelku. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil v garancijskem listu in se jo uveljavlja z garancijskim listom in dokazilom nakupa (bančni izpisek, račun).

Garancije ni mogoče uveljavljati za popravilo okvar nastalih zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe in napak zaradi višje sile ter

Uvoznik oz. proizvajalec jamči za kakovost izdelka oziroma brezhibno delovanje v garancijskem roku, če ga kupec uporabljal v skladu z njegovim namenom in navodili. Garancijski rok začne teči z dnem izročitve izdelka kupcu. Popravila na domu zaradi zahtevnosti in neprenosljivosti sodobne servisne opreme ter razpoložljivosti rezervnih delov niso mogoča. Za prevoz aparata do pooblaščenega servisa priznava prodajalec najbolj racionalno tarifo javnega prevoza, vendar le ob predložitvi ustreznega potrdila.

Za uveljavljanje garancijskega jamstva je potrebno soglasje proizvajalca, da se prijava prizna kot utemeljena pomanjkljivost oz. napaka, ki se jo odpravi v garancijskem roku.

Garancijska popravila se omejijo na popravilo ali zamenjavo komponent, ki so predmet garancijskega popravila.

Uveljavljanje garancijskega zahtevka: 

- Kupec lahko poda zahtevek oz. prijavo pomanjkljivosti pisno (po elektronski ali navadni pošti) ali osebno;

- Zahtevek mora biti podan v garancijskem roku navedenem na garancijskem listu

- Proizvajalec ne priznava popravil in zamenjav iz naslova uveljavljanja garancije v kolikor se je nadaljevala uporaba izdelka potem, ko je bila odkrita napaka ali pomanjkljivost in če so bile z nadaljnjo uporabo povzročene dodatne poškodbe ali povečana stopnja obstoječe škoda na obstoječih ali drugih delih izdelka ter na delovanju;

- Prodajalec ne priznava zahtevka uveljavljanja garancije na komponentah, sklopih ali izdelkih, ki niso bili predmet nakupa na spletni strani www.navtikaceneje.si in v primeru, da so bili le ti predmet kraje.

Kupec ima pravico uveljavljati škodo, ki jo je utrpel, ker proizvoda ni mogel uporabljati od trenutka, ko je zahteval popravilo ali zamenjavo, do njune izvršitve, če kupec ne zagotovi nadomestnega proizvoda v začasno uporabo. Za uveljavljanje garancijskega jamstva je potrebno soglasje, da se prijava prizna kot utemeljena pomanjkljivost.

OMEJITVE GARANCIJE

Prodajalec načeloma ni usposobljen za tehnično presojo glede morebitnih okvar in tako tudi ne more odločati o zamenjavi izdelka brez mnenja pooblaščenega servisa o okvari. Izključujejo se možnosti uveljavljanja garancije v sledečih primerih:

Vse površine za katere se uveljavlja garancija ne smejo biti kakorkoli poškodovane ali alterirane, barvane, peskane ali popravljene (neavtorizirana popravila).

- Na vseh delih, ki niso bili predmet nakupa pri proizvajalcu;

- Če je bilo blago kakorkoli uporabljeno v neskladju z namenom, spremenjeno ali poškodovano in za poškodbe, ki so nastale pri kakršnemkoli prevozu in razkladanju, v primeru nezgod in kolizij (premičnimi ali nepremičnimi predmeti) na plovnih vodah in na cestišču ter zimovanju, v primeru korozije, malomarnosti in neprimernega vzdrževanja, neustrezne in nepozorne uporabe, uporabe v nasprotju z navodili z uporabo ali v primeru uporabe v neobičajnih okoliščinah ter v nasprotju z uporabo dobrega gospodarja;

- Poškodbe, lomi in nevšečnosti, ki so bili povzročeni z neustrezno uporabo izdelkov;

- Nestrokovna vgradnja oz montaža

- Majhne nepravilnosti;

- Deterioracija barv, tapecerije in tkanin, kovin in pleksi stekla, vetrobranskega stekla.

GARANCIJA PRI GUMENJAKIH

-Gibsy:

Splošna garancija na pripadajočo opremo je 12 mesecev (vesla, rogovile, vreče za spravilo in druge pritekline, ki sodijo v komplet v trenutku nakupa). Garancija na izdelavo je 24 mesecev, garancija na tkanino/platno je 5 let proti UV razkrajanju in razplastitvi same tkanine/platna.

OBVEŠČANJE O STATUSU NAROČILA IN POTEKU NAKUPA

Kupec prejme sporočilo o naročilu v obliki predračuna preko elektronske pošte. Ravno tako za nadaljnje korake izvedbe in zaključka naročila ob odpremi.

VARNOST SPLETNEGA NAKUPOVANJA 

Prenos občutljivih osebnih in transakcijskih podatkov na spletni strani lahko poteka ob uporabi varne šifrirane povezave oziroma protokola SSL-Secure Sockets Layer. Podatki se kodirajo z najmanj128/256 bitnim ključem. Sistem tako preprečuje prestrezanje osebnih in transakcijskih podatkov. Avtorizacije kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov v bančnem sistemu.

MNENJA IN KOMENTARJI UPORABNIKOV 

Registrirani uporabniki spletne trgovine www.navtikaceneje.si lahko podajo svoj komentar ali oceno izdelka in je namenjena drugim obiskovalcem. Ponudnik si pridružuje pravico, da objavi skrčen opis, da ne objavi nekorektne, žaljive ali druge vsebine, ki ne pripomore k boljšemu poznavanju izdelka oz. ne predstavlja kakovostnejše zaznave izdelka s strani obiskovalcev in kupcev. Prodajalec ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci spletne trgovine www.navtikaceneje.si.

Uporabnik, ki odda mnenje ali komentar na spletni strani brezpogojno dovoljuje objavo in uporabo posredovanega teksta za marketinške namene v vseh medijih v časovno neomejenem obsegu.

Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na ponudnika.

PRITOŽBE IN SPORI 

V primeru morebitnih pritožb se le te podajo v pisni obliki podjetju Genlog d.o.o., ki bo v osmih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga obveščal o poteku postopka. Pogodbenika si bosta prizadevala spor ali pritožbo rešiti sporazumno, po mirni poti. V kolikor se stranki ne uspeta dogovoriti po mirni poti, je za sodno reševanje sporov pristojno sodišče v Novi Gorici.

Skladno z načelom prostovoljnosti Genlog d.o.o. ne bo sodeloval v nobenem postopku v okviru izvensodnega reševanja potrošniških sporov, ki bi ga kupec lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. E-pošta za spore s kupci (fizične in pravne osebe): pomoc.genlog@siol.net ali navtikaceneje@siol.net

ODVEZA ODGOVORNOSTI 

Med procesom posodobitev vsebin spletne trgovine, prenosa ali pa kakršnakoli druge obdelave podatkov prodajalec ne izključuje hipotetične možnosti pojava napake in prikaza na spletni strani. V primeru, da obiskovalec spletne strani meni, da je prikazani podatek napačen,  lahko to sporoči po elektronski pošti.

Prodajalec si pridružuje pravico, da med procesom posodobitve vsebin spletne trgovine le to začasno zapre. Vsi obiskovalci, katerim je bil prekinjen proces nakupa bodo ponovno preusmerjeni na začetno stran. V primeru posodobitve cen bo veljala nova cenovna ponudba.

Podjetje Genlog d.o.o. ni odgovorno za občasno tehnično nedelovanje strani.

RAZNO  

Skladno s 30. členom Uredbe o embalaži in odpadni embalaži ima podjetje Genlog d.o.o. skleneno pogodbo o prenosu pveznosti s podjetjem Slopak, družba za ravnanje z odpadno Embalažo d.o.o.

Za izdajo računa brez DDV pravnim osebam v tujini znaša najmanjša vrednost naročila 2500 EUR. V primeru nedoseganja te vrednosti prejeto plačilo vrnemo na TRR.

KONČNE DOLOČBE

Ti splošni pogoji pričnejo veljati z dnem 26. 1. 2023 za kupce, ki so izdelke kupili na ta dan ali kasneje. Z dnem pričetka veljave teh pogojev prenehajo veljati dosedanji splošni pogoji.