Karta Garmin regular Bluechart G3 VISION EU014R - 3D

  • €284,99
  • (vključno z DDV)

Karta Garmin Bluechart G3 VISION. Kombinirana MicroSD in SD, za območje EU014R, ki pokriva Jadransko morje.

Vrhunske karte

 

  • Nove karte z združeno vsebino Garmin in Navionics® zagotavljajo najboljšo pokritost, razločnost in podrobnost na navtičnem trgu
  • Samodejno usmerjanje1 hitro izračuna predlagano načrtovano pot na podlagi želene globine in svetle višin
  • Vključeno je senčenje razpona globine za do 10 razponov globine, kar omogoča pregledno prikazovanje ciljne globine
  • Plastnice na 30 centimetrov (1 čevelj) omogočajo natančnejšo upodobitev reliefa dna za boljše ribolovne karte
  • Funkcija senčenja plitvin omogoča senčenje na uporabniško določeni globini, s čimer razločno prikaže plitvine, ki se jim je treba izogniti

Zagotovite si izjemno pokritost in razločne podrobnosti med preživljanjem časa na vodi. Karte BlueChart® g3 Vision z združeno vsebino Garmin in Navionics zagotavljajo najboljšo pokritost, razločnost in podrobnost na navtičnem trgu.

Primerjava funkcij BlueChart

                           

Funkcija

BlueChart G3 Vision
Naš artikel
SYGVEU014R           (cena katero vidite)
BlueChart G3
Naš artikel
SYGHXEU014R

Združena vsebina Garmin in Navionics
Tehnologija samodejnega usmerjanja1
Senčenje razpona globine
Plastnice z natančnostjo do 1 čevlja
Senčenje plitvin
Edinstveni 3D-pogledi
Satelitski posnetki
Fotografije iz zraka

 

1 Samodejno usmerjanje je namenjeno samo načrtovanju in ne nadomešča ukrepov za varno plovbo



   

Kol:  
  • Dostava

    Stroški dostave so izračunani in prikazani v realnem času

  • Načini plačila

    logoMC-Visa-banka_1.pngPlačilo na obroke:

    placilo%20na%20obroke-navtika_3.pngZa naročila nad 100 EUR, min. višina obroka 10 EUR, do 84 obrokov.
    Prvi obrok plačate šele naslednji mesec po sklenitv
    Klikni in si izračunaj vrednost obroka

  • Vračila

    Varen nakup z možnostjo vračila

Karta Garmin regular Bluechart G3. Kombinirana MicroSD in SD, za območje EU014R, ki pokriva Jadransko morje.

Izjemna pokritost s kartami obalnih voda

 

  • Posodobljene karte obalnih voda z združenimi podatki Garmin in Navionics® zagotavljajo najboljšo pokritost, razločnost in podrobnost na navtičnem trgu
  • Tehnologija samodejnega usmerjanja1 na podlagi želene globine in svetle višine izračuna načrtovano pot in prikaže predlagano pot
  • Vključeno je senčenje razpona globine za do 10 razponov globine, kar omogoča pregledno prikazovanje ciljne globine
  • Plastnice z natančnostjo do 1 čevlja omogočajo natančnejšo upodobitev reliefa dna za boljše ribolovne karte ter navigacijo v močvirjih, kanalih in marinah

Karte obalnih voda BlueChart g3 z združenimi podatki Garmin in Navionics zagotavljajo najboljšo pokritost, razločnost in podrobnost na navtičnem trgu. Vključena je tudi tehnologija samodejnega usmerjanja1, ki na podlagi želene globine in svetle višine izračuna načrtovane poti in prikaže predlagano pot na karti. Prav tako so na voljo rastrske karte uprave NOAA, in sicer kot funkcija za brezplačni prenos v programu ActiveCaptain. Ta funkcija v navtičnem ploterju omogoča podoben pogled območij, ki jih je geodetsko izmerila uprava NOAA, kot je prikazan na papirnatih kartah, pri čemer so posamezne destinacije označene z ustreznimi podatki o zemljepisni dolžini in širini. Pokritost vsega sveta je na voljo po posameznih regijah na dodatnih karticah ali s prenosom; vsaka regija je na prodaj ločeno.

Primerjava funkcij BlueChart

                           

Funkcija

BlueChart G3 Vision
Naš artikel
SYGVEU014R                        
BlueChart G3
Naš artikel
SYGHXEU014R
(cena katero vidite)
Združena vsebina Garmin in Navionics
Tehnologija samodejnega usmerjanja1
Senčenje razpona globine
Plastnice z natančnostjo do 1 čevlja
Senčenje plitvin
Edinstveni 3D-pogledi
Satelitski posnetki
Fotografije iz zraka

 

1 Samodejno usmerjanje je namenjeno samo načrtovanju in ne nadomešča ukrepov za varno plovbo


    • Teža
      0,3 kg
    • SKU
      SYGVEU014R NN004GFN

DOSTAVA 
Dostava je možna le za zaključena naročila, torej potrjena in plačana. Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku, k znaša 3-28 dni.
Dostavo izvajamo v sodelovanju GLS, Pošto Slovenije ali Interevropo, vendar si pridržujemo pravico izbrati drugo dostavno službo brez predhodnega obvestila.
V primeru, da ste morda naročili blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v navedenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo preko posredovanih kontaktnih podatkov.
V času praznikov, dopustov in med vikendi se lahko rok dobave za čas dela prostih dni ustrezno podaljša.
V postopku izbora načina dostave, lahko določite, da pošiljko osebno prevzamete na sedežu podjetja. Ko je naročeno blago pripravljeno za prevzem, vas o tem obvestimo preko elektronske pošte ali telefona. Po prejetju sporočila nam sporočite nameravani datum in uro prevzema. Nenajavljen prihod in prevzem ni možen. Blago mora biti vnaprej plačano (elektronske banke, s plačilno oziroma kreditno kartico ali s položnico). šteje se, da je blago plačano na dan prejema plačila na račun podjetja Genlog d.o.o., razen v primeru plačila s kartico.
Prevzem se izvede na osnovi identifikacijskega dokumenta in je mogoč izključno s strani tiste osebe, katere podatki (ime in priimek) so bili navedeni ob naročilu.

STROŠKI DOSTAVE 
Stoški dostave in priprave pošiljke so prikazani na vsakem naročilu oz. ponudbi ter so vključeni v končno vrednost. Dostava v tujino se zaračunava po veljavnem ceniku izbranega prevoznika po predhodni odpbritvi

VRAČILO POŠKODOVANIH POŠILJK 
V primeru, da je dostavna pošiljka fizično poškodovana, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi ob trenutku prevzema. Kopija zapisnika je osnova za vračilo ali menjavo izdelka. Priporočamo, da nas o poškodovani pošiljki nemudoma obvestite po telefonu 05-3930208 oziroma na mail navtikaceneje@siol.net.
Pošiljko odnesite na najbližjo enoto dostavne službe v enakem stanju, kot ste jo prejeli, ne da bi karkoli odpirali, dodali ali odstranili vsebino ter tam izpolnite reklamacijski zapisnik za povračilo škode.  

OSEBNI PREVZEM
Možen je le za predhodno plačana naročila, na sedežu podjetja ob delavnikih med 10.00 in 14.00 uro po prejemu pisnega obvestila, da je naročilo pripravljeno za prevzem. Kupec prejme pisno obvestilo na elektronsko pošto, ki jo je navedel ob spletnem nakupu.
Brezplačna hramba naročila do 7 delovnih dni. Po preteku 7 dni se naročilo odda v skladiščenje v Šempeter pri Gorici v eno izmed razpoložljivih skladiščnih prostorov, na stroške kupca, po veljavnih cenah objavljenih na strani https://storing-cargo.com/sl/cenik-skladiscenje-slovenija/. Stroške hrambe kupec poravna neposredno ponudniku skladiščnega prostora. Potrebna je predhodna najava za prevzem!

Določila so v celo objavljena v Splošnih pogojih

Plačilo ponudbe se lahko izvede preko vaše spletne banke ali z varnim on-line plačillom, predračun pa lahko plačate tudi na banki ali pošti s pomočjo UPN naloga oz. položnice kakor tudi v vaši spletni banki.

Plačilo s kreditnimi in debetnimi karticami je varno izvedeno preko varnih plačilnih sistemov sistemov s 3Dsecure s potrditvijo v vaši mobilni denarnici/na vašen telefonu.

Plačilo na obroke:


- Minimalna vrednost naročila za obročno odplačevanje 100 EUR.- Minimalna višina mesečnega obroka 10 EUR.
- Plačilo razdelite od 3 do 84 mesečnih obrokov.
- Prvi obrok plačate šele naslednji mesec po sklenitvi.
Več informacij na: https://www.navtikaceneje.si/nakup-na-obroke-navtika

Potek:

Informativni izračun:

Pogoji in postopki vračila so del splošnih pogojev.

VRAČILO POŠKODOVANIH POŠILJK

V primeru, da je dostavna pošiljka fizično poškodovana, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi ob trenutku prevzema. Kopija zapisnika je osnova za vračilo ali menjavo izdelka.. Priporočamo, da nas o poškodovani pošiljki nemudoma obvestite po telefonu 05-3930208 oziroma na mail navtikaceneje@siol.net.

Pošiljko odnesite na najbližjo enoto dostavne službe v enakem stanju, kot ste jo prejeli, ne da bi karkoli odpirali, dodali ali odstranili vsebino ter tam izpolnite reklamacijski zapisnik za povračilo škode.

VRAČILO IZDELKA

Kupec lahko pri nakupu v spletni trgovini www.navtikaceneje.si v 14 dneh po prejemu izdelka od nakupa posameznega izdelka odstopi, ne da bi mu bilo pri tem potrebno navesti razlog za svojo odločitev in nam to sporoči. Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, mora prejeto blago vrniti v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo. Po preteku tega roka pa pravica do odstopa od pogodbe preneha. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Obrazec za uveljavitev pravice potrošnika do odstopa od pogodbe sklenjene na daljavo ali  zunaj poslovnih prostorov: klikni tu za obrazec

Potrošnik mora predložiti obvestilo o odstopu na obrazcu ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe. Zgolj vračilo prejetega blaga v roku za odstop od pogodbe brez posebne izjave o odstopu ne šteje za odstop niti zgolj zavrnitev sprejema blaga sama po sebi, niti samo telefonsko sporočilo.

Genlog d.o.o., nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe, vrne vsa prejeta plačila. Podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj. Potrošnik krije stroške vračila blaga.

POTEK VRAČILA

- kupljen izdelek, ki vam ne odgovarja pošljete z računom ali dokazilom o plačilu in vso pripadajočo dokumentacijo na naslov: Genlog d.o.o., Ulica 9. septembra 45, 5290 šempeter. Stroške vračila krije potrošnik.

- izdelek je potrebno primerno embalirati in s tem z ustrezno skrbnostjo zaščititi pred poškodovanjem;

- s kupljenim izdelkom se na lastne stroške osebno oglasite na sedežu podjetja in tam opravite vračilo kupljenega blaga skupaj z vso pripadajočo dokumentacijo ter računom ali dokazilom o plačilu;

Izdelek lahko zamenjate z drugim izdelkom, v kolikor izrazite željo po vračilu kupnine, vam jo vrnemo izključno preko osebnega bančnega računa (TRR nam morate v postopku vračila sporočiti). Gotovine ne izplačujemo!

Kupec lahko vrne izdelke, ki jim je bila odprta embalaža ali odstranjen varnostni pečat, vendar odgovarja za zmanjšanje vrednosti.

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri :
- nakupu blagu ali storitev, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
- pri blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam (denimo navtične tkanine rezane po dimenzijah potrošnika);
- pri blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
- pri opravljanju storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
- pri dobavi zapečatenih avdio- ali videoposnetkov in računalniških programov, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat (denimo digitalna navigacijska kartografina na trajnih nosilcih);
- pri dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat;
- pri dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;

Povezan izdelek v souporabi