Bimini aluminij, bel, 4 loki, 175x250cm mod."Oaza"

  • €230,82
  • (vključno z DDV)

Bela barva

Dimenzije:
Širina: 175 cm
Dolžina: 250 cm
Višina: 156 cm

Bimini model "Oaza" je izdelan iz eloksiranih aluminijastih cevi premera 22 mm ter vodo neprepustnega poliestrskega platna. Spojni elementi cevi so izdelani iz UV obstojnega najlona. Model s 4 loki. Priloženo zaščitno pokrivalo.

Kol:  
  • Dostava

    Stroški dostave so izračunani in prikazani v realnem času

  • Načini plačila

    logoMC-Visa-banka_1.png

  • Vračila

    Varen nakup z možnostjo vračila

Dimenzije:
Širina: 175 cm
Dolžina: 250 cm
Višina: 156 cm

Bimini model "Oaza" je izdelan iz eloksiranih aluminijastih cevi premera 22 mm ter vodo neprepustnega poliestrskega platna. Spojni elementi cevi so izdelani iz UV obstojnega najlona. Model s 4 loki. Priloženo zaščitno pokrivalo. Primeren za hitrosti plovbe do 10 vozlov.

Uporaba
Bimini je primeren za uporabo ko plovilo miruje ali pri zelo nizki plovni hitrosti. Primerna je uporaba ob manjšem vetriču ali brezvetrju. Uporaba izdelka pri višji hitrosti in močnejšem vetru slednjega poškoduje ali uniči.
Po vsaki uporabi, svetujemo, da bimini pokrijete z priloženim pokrivalom in spravite. V kolikor je potrbno ga predhodno umijte s tekočo vodo iz vodovoda, da sperete sol in nešistočo in posušite, da se izognete nastanku plesni in deterioraciji materiala zaradi delovanja soli.
Za namestitev na gumenjak je potrebno dokupiti ustrezno podlogo za montažo. Vsakršna nenamenska raba, uporaba pri višji hitrosti od predpisane ali drugačna raba izniči garancijo.

Vzdrževanje
Priporočamo redno čiščenje in shranjevanje, ko je tkanina popolnoma suha. Občasne madeže plesni lahko najdemo na tkanini, če so plovila zelo vlažna in je v notranjosti prisotna voda ali v primeru, da ste zložili še vlažno tkanino. V tem primeru postavite stran z madežem neposredno na sončno svetlobo, pustite, da se tkanina posuši in nato nežno skrtačite z mehko krtačo.

Čiščenje
za čiščenje uporabite vodo ali blago raztopino pralnega praška za oblačila, nežno krtačite površino in jo tako očistite. Kemično čiščenje v čistilnici ni dovoljeno.

Priporočila za montažo
Embalažo pazljivo odprite, brez globokih rezov, da ne bi poškodovali tkanine biminija ali druge elemente z ostrimi predmeti (nož, olfa, ipd). Nato bimini izvlecite iz embalaže in sestavite. Paličevje med sebojni združuje elastika preko cevnih plastičnih vmesnikov. Podira se v nasprotnem vrsnem redu.
Montažo na plovilo izvajata dve osebi. Vska oseba na eni strani odpre bimini, pred montažo razprtega pomerite na plovilu, določite lokacijo, kje vam bo najbolj služil in ustvaril želeno senco.
V kompletu je bimini s celotnim paličjem, rogovilami za montažo (v stekloplastiko, kovino, les) in napenjalne vrvice.
V palubi simetrično na obeh stranih izvrtajte izvrtine za namestitev baze oz. nastavka vpetja biminija in slednjo nato privijačite. Za montažo na gumenjak je potrebno dokupiti ustrezne baze za gumenjaka.
Rogovile vstavite v nameščene baze oz nastavke za vpetje, nato bimini napnete s pomočjo priloženih napenjalnih vrvic.

    • Teža
      8 kg
    • SKU
      127000 NN004GFN

DOSTAVA 
Dostava je možna le za zaključena naročila, torej potrjena in plačana. Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku, k znaša 3-28 dni.
Dostavo izvajamo v sodelovanju GLS, Pošto Slovenije ali Interevropo, vendar si pridržujemo pravico izbrati drugo dostavno službo brez predhodnega obvestila.
V primeru, da ste morda naročili blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v navedenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo preko posredovanih kontaktnih podatkov.
V času praznikov, dopustov in med vikendi se lahko rok dobave za čas dela prostih dni ustrezno podaljša.
V postopku izbora načina dostave, lahko določite, da pošiljko osebno prevzamete na sedežu podjetja. Ko je naročeno blago pripravljeno za prevzem, vas o tem obvestimo preko elektronske pošte ali telefona. Po prejetju sporočila nam sporočite nameravani datum in uro prevzema. Nenajavljen prihod in prevzem ni možen. Blago mora biti vnaprej plačano (elektronske banke, s plačilno oziroma kreditno kartico ali s položnico). šteje se, da je blago plačano na dan prejema plačila na račun podjetja Genlog d.o.o., razen v primeru plačila s kartico.
Prevzem se izvede na osnovi identifikacijskega dokumenta in je mogoč izključno s strani tiste osebe, katere podatki (ime in priimek) so bili navedeni ob naročilu.

STROŠKI DOSTAVE 
Stoški dostave in priprave pošiljke so prikazani na vsakem naročilu oz. ponudbi ter so vključeni v končno vrednost. Dostava v tujino se zaračunava po veljavnem ceniku izbranega prevoznika po predhodni odpbritvi

VRAČILO POŠKODOVANIH POŠILJK 
V primeru, da je dostavna pošiljka fizično poškodovana, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi. Priporočamo, da nas o poškodovani pošiljki nemudoma obvestite po telefonu 05-3930208 oziroma na mail navtikaceneje@siol.net.
Pošiljko odnesite na najbližjo enoto dostavne službe v enakem stanju, kot ste jo prejeli, ne da bi karkoli odpirali, dodali ali odstranili vsebino ter tam izpolnite reklamacijski zapisnik za povračilo škode.  

Določila so v celo objavljena v Splošnih pogojih

Plačilo ponudbe se lahko izvede preko vaše spletne banke ali z varnim on-line plačillom, predračun pa lahko plačate tudi na banki ali pošti s pomočjo UPN naloga oz. položnice.  

Plačilo s kreditnimi in debetnimi karticami je varno izvedeno preko varnih plačilnih sistemov sistemov s 3Dsecure z avtentikacijskim SMS-jem s strani banke oz m-denarnico.

Pogoji in postopki vračila so del splošnih pogojev.

VRAČILO POŠKODOVANIH POŠILJK

V primeru, da je dostavna pošiljka fizično poškodovana, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi - GLS oz. Pošti Slovenije. Priporočamo, da nas o poškodovani pošiljki nemudoma obvestite po telefonu 05-3930208 oziroma na mail navtikaceneje@siol.net.

Pošiljko odnesite na najbližjo enoto dostavne službe v enakem stanju, kot ste jo prejeli, ne da bi karkoli odpirali, dodali ali odstranili vsebino ter tam izpolnite reklamacijski zapisnik za povračilo škode.

VRAČILO IZDELKA

Kupec lahko pri nakupu v spletni trgovini www.navtikaceneje.si v 14 dneh po prejemu izdelka od nakupa posameznega izdelka odstopi, ne da bi mu bilo pri tem potrebno navesti razlog za svojo odločitev in nam to sporoči. Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, mora prejeto blago vrniti v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo. Po preteku tega roka pa pravica do odstopa od pogodbe preneha. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Obrazec za uveljavitev pravice potrošnika do odstopa od pogodbe sklenjene na daljavo ali  zunaj poslovnih prostorov: klikni tu za obrazec

Potrošnik mora predložiti obvestilo o odstopu na obrazcu ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe. Zgolj vračilo prejetega blaga v roku za odstop od pogodbe brez posebne izjave o odstopu ne šteje za odstop niti zgolj zavrnitev sprejema blaga sama po sebi, niti samo telefonsko sporočilo.

Genlog d.o.o., nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe, vrne vsa prejeta plačila. Podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj. Potrošnik krije stroške vračila blaga.

POTEK VRAČILA

- kupljen izdelek, ki vam ne odgovarja pošljete z računom ali dokazilom o plačilu in vso pripadajočo dokumentacijo na naslov: Genlog d.o.o., Ulica 9. septembra 45, 5290 šempeter. Stroške vračila krije potrošnik.

- izdelek je potrebno primerno embalirati in s tem z ustrezno skrbnostjo zaščititi pred poškodovanjem;

- s kupljenim izdelkom se na lastne stroške osebno oglasite na sedežu podjetja in tam opravite vračilo kupljenega blaga skupaj z vso pripadajočo dokumentacijo ter računom ali dokazilom o plačilu;

Izdelek lahko zamenjate z drugim izdelkom, v kolikor izrazite željo po vračilu kupnine, vam jo vrnemo izključno preko osebnega bančnega računa (TRR nam morate v postopku vračila sporočiti). Gotovine ne izplačujemo!

Kupec lahko vrne izdelke, ki jim je bila odprta embalaža ali odstranjen varnostni pečat, vendar odgovarja za zmanjšanje vrednosti.

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri :
- nakupu blagu ali storitev, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
- pri blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam (denimo navtične tkanine rezane po dimenzijah potrošnika);
- pri blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
- pri opravljanju storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
- pri dobavi zapečatenih avdio- ali videoposnetkov in računalniških programov, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat (denimo digitalna navigacijska kartografina na trajnih nosilcih);
- pri dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat;
- pri dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;