Navtika ceneje :: Splošni pogoji

Splošni pogoji

1. Splošni pogoji nakupa
V kolikor potrebujete pomoč pri izvedbi naročila, vračila ali samo dodatne tehnične informacije nas lahko telefonsko kontaktirate ob delavnikih med 10:00 in 14:00 uro.
Tel.: (05) 393 0208
Mobilni: 040 464804
E-pošta: navtikaceneje@siol.net
V drugih primerih vas vabimo, da se poslužite obrazca za pisno kontaktiranje v rubriki kontakti.

SEDEŽ
Genlog d.o.o
Ulica 9. septembra 45
5290 Šempeter pri Gorici
ID za DDV: SI75783801
Podjetje Genlog d.o.o. je zavezanec za plačilo DDV-ja. Registrirano pri Okrožnem sodišču Nova Gorica, srg. številka 2011/53311


CENE
Cene, prikazane na spletni strain www.navtikaceneje.si vsebujejo DDV. Lahko se spremenijo brez predhodnega obvestila.
Redne cene označujejo priporočene prodajne cene proizvajalca oziroma uvoznika ali cene, ki jih sam oblikuje ponudnik.
Spletne cene so cene, ki veljajo pri izvedbi naročila registriranih uporabnikov preko spletne strani www.navtikaceneje.si. Registracija je možna tudi med postopkom nakupa. Prednost registracije je enkraten vnos vseh vaših podatkov.

POSTOPEK NAKUPA
Po dokončni potrditvi naročila kupec prejme preko elektronske pošte predračun oz. obvestilo o prejemu naročila z natančno navedbo artiklov in cen, stroškov dostave ter stroškov plačila s kreditno ali plačilno kartico. Končen račun kupec prejme šele po prejemu denarja na račun podjetja, ob tem je tudi naročilo potrjeno. Kupec je obveščen o posameznih dejanjih po elektronski pošti.

1. Predračun: Po oddaji naročila, kupec prejme predračun oz. obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V kolikor plačilo še ni bilo izvedeno, kupec nima nikaršnih obveznosti, saj se le to obravnava kot ponudba in naročilo še ni potrjeno. Rok veljavnosti ponudbe je 4 koledarske dneve. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni podatki o statusu in vsebini naročila ter o predhodnih naročilih.

2. Izvedeno naročilo: po plačilo predračuna se naročilo izvede. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. O potrditvi in izvedbi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti ter s tem dnem prične teči dobavni rok. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena. Spremembe niso možne.

3. Zaključeno naročilo: ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Spremembe niso možne. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.
S klikom na gumb Potrdi, izvedi plačilo in oddaj naročilo potrjujete, da ste seznanjeni s celotnim besedilom splošnih pogojev, ki so tu navedeni in da ste bili na te pogoje ob nakupu izrecno opozorjeni ter jih tudi sprejeli.
Naročilo / pogodba se sklepa v slovenskem jeziku. Sklenjena pogodba, ki jo podjetje ob nakupu sklene s kupcem je v elektronski obliki shranjena na sedežu podjetja Genlog d.o.o. Na voljo je za vpogled kupcem v delovnem času: ponedeljek - petek (razen ob praznikih): 9 do 14h.

NAČINI PLAČILA
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
- s kreditno kartico preko plačilnega vmesnika Paypal brez stroškov nadomestila za kartična plačila (na strani spletne trgovine).
- darilni bon oz. vrednostni bon se uporabi kot plačilno sredstvo v primeru, da ste prejeli darilni bon. Preprosto se vnese kodo bona. Koriščena vrednost je prikazana tudi na predračunu.
- plačilo predračuna preko TRR je namenjeno pravnim osebam. Vnesti je potrebno še številko naročilnice, podjetje/pravno osebo, kontaktno osebo in oddelek oz.poslovno enoto.
Predračun se natisne in izvede se plačilo predračuna.
- plačilo predračuna preko banke / položnice predračun se natisne in na banki s položnico izvedete plačilo predračuna. Za plačilo s pomočjo elektronskega bančništva je postopek enak. Prosimo ne pozabite navest sklica (to je št. naročila) na položnici!
Za spletne nakupe na prevzemnem mestu neposredno plačilo ni mogoče, ravno tako ni možno plačilo po povzetju.
Registriranim kupcem so naročila na vpogled v elektronski obliki v njihovih uporabniških profilih dostopna v vsakem trenutku (Prijava).

DOSTAVA
Dostava je mogoča le za zaključena naročila, torej potrjena in plačana. Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku, k znaša 3-28 dni.
Dostavo izvajamo v sodelovanju GLS, Pošto Slovenije ali Interevropo, vendar si pridržujemo pravico izbrati drugo dostavno službo brez predhodnega obvestila.
V primeru, da ste morda naročili blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v navedenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo preko posredovanih kontaktnih podatkov.
V času praznikov, dopustov in med vikendi se lahko rok dobave za čas dela prostih dni ustrezno podaljša.
V postopku izbora načina dostave, lahko določite, da pošiljko osebno prevzamete na sedežu podjetja. Ko je naročeno blago pripravljeno za prevzem, vas o tem obvestimo preko elektronske pošte ali telefona. Po prejetju sporočila nam sporočite nameravani datum in uro prevzema. Nenajavljen prihod in prevzem ni možen. Blago mora biti vnaprej plačano (elektronske banke, s plačilno oziroma kreditno kartico ali s položnico). šteje se, da je blago plačano na dan prejema plačila na račun podjetja Genlog d.o.o., razen v primeru plačila s kartico.
Prevzem se izvede na osnovi identifikacijskega dokumenta in je mogoč izključno s strani tiste osebe, katere podatki (ime in priimek) so bili navedeni ob naročilu.

STROŠKI DOSTAVE
Stoški dostave in priprave pošiljke so prikazani na vsakem naročilu oz. ponudbi ter so vključeni v končno vrednost. Dostava v tujino se zaračunava po veljavnem ceniku izbranega prevoznika.

VRAČILO POŠKODOVANIH POŠILJK
V primeru, da je dostavna pošiljka fizično poškodovana, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi - Interevropi oz. Pošti Slovenije. Priporočamo, da nas o poškodovani pošiljki nemudoma obvestite po telefonu 05-3932456 oziroma na mail navtikaceneje@siol.net.
Pošiljko odnesite na najbližjo enoto dostavne službe v enakem stanju, kot ste jo prejeli, ne da bi karkoli odpirali, dodali ali odstranili vsebino ter tam izpolnite reklamacijski zapisnik za povračilo škode.

VRAČILO IZDELKA
Kupec lahko pri nakupu v spletni trgovini www.navtikaceneje.si v petnajstih dneh po prejemu izdelka od nakupa posameznega izdelka odstopi, ne da bi mu bilo pri tem potrebno navesti razlog za svojo odločitev in nam to sporoči. Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju nemudoma, oziroma najpozneje v 14 dneh. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo. Po preteku tega roka pa pravica do odstopa od pogodbe preneha. Vrnjeni izdelek mora biti neuporabljen, v originalno zaprti embalaži, nepoškodovan sicer se vračilo ne šteje kot veljavno.
Zahtevek za vračilo lahko vložite na spletni strani www.navtikaceneje.si ali nas pred vračilom pisno obvestite po elektronski pošti oz. nam namero sporočite po telefonu, da se dogovorimo o najboljši rešitvi. Genlog d.o.o. zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga. Genlog d.o.o. se obvezuje vrniti kupnino skupaj s stroški dostave v 14 dneh. Potrošnik krije stroške vračila blaga. Artikli kupljeni na posebnih akcijah kot denimo "praznimo zaloge" se ne prevzamejo v vračilo razen iz garancijskih razlogov. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Tkanin in blaga rezanega po naročilu stranke ni moč vračati. Pred vračilom pokrival in cerade jih je potrebno očistiti v kemični čistilnici. Vračila umazanih pokrival in cerad ali očiščenih z uporabo drugih čistil ne preiznamo.

NAROČILO IZDELKOV, KI NISO NA SPLETNI STRANI
Po posebnem dogovoru lahko kupec naroči izdelke, ki niso v redni ponudbi in niso objavljeni na spletni strani, ampak jih je možno dobaviti, potrošnik ne more odstopiti od naročila skladno z določilo ZVPot.

POTEK VRAČILA
- kupljen izdelek, ki vam ne odgovarja pošljete z računom in vso pripadajočo dokumentacijo na naslov: Genlog d.o.o., Ulica 9. septembra 45, 5290 šempeter. Stroške vračila krije potrošnik.
- izdelek je potrebno ustrezno pripraviti za transport;
- s kupljenim izdelkom se na lastne stroške osebno oglasite na sedežu podjetja in tam opravite vračilo kupljenega blaga skupaj z vso pripadajočo dokumentacijo ter računom;
Izdelek lahko zamenjate z drugim izdelkom, v kolikor izrazite željo po vračilu kupnine, vam jo vrnemo izključno preko osebnega bančnega računa (TRR nam morate v postopku vračila sporočiti). Gotovine ne izplačujemo!
Genlog d.o.o. se obvezuje, da bo potrošniku vrnila denar za nepoškodovan in nerabljen izdelek v originalni količini ter zapakiran v originalni embalaži s pripadajočimi navodili oz. vsemi pripadajočimi elementi.
Odstop od pogodbe ni mogoč pri pogodbah/naročilih, katerih predmet nakupa so smole, gel coati, kemične substance, ko je bila embalaža že odprta ali izdelani v barvah po želji kupca, pri mehanskih ali električnih sklopih in orodjih, ki ste ga že uporabili ali mi je bila odstranjena garancijska nalepka oz. varnostni pečat.

NAPAKA NA IZDELKU
če ima izdelek napako, lahko zahtevate popravilo izdelka, ustrezno znižanje cene, vrnitev kupnine ali zamenjavo izdelka. Nemudoma ko odkrijete napako, nas morate o zaznanem čimprej obvestiti, najkasneje pa v roku 2 mesecev, od kar ste jo odkrili. Izdelek morate nemudoma prenehati uporabljati, da se napaka ne bi pojavile dodatne poškodbe ali povečala stopnja obstoječe škode. Vloge za pritožbo in vloge za odpravo napake sprejemamo le v pisni obliki s podrobnim opisom napake. omogočiti nam morate, da si napako na izdelku ogledamo in presodimo o utemeljenosti le-te zer vloženem zahtevku.

PREKLIC NAROČILA
Kupec lahko prekliče naročilo na dan izvedbe plačila, najkasneje do prejema elektronskega obvestila, da je naročilo izvedeno. Obvestilo o preklicu naročila je možno izključno preko elektronske pošte navtikaceneje@siol.net.
V elektronskem sporočilu je obvezno potrebno navesti naslednje podatke:
1. V naslovu sporočila: Preklic naročila
2. V vsebini sporočila: a) ime in priimek kupca b) naslov kupca c) številka naročila

GARANCIJA
Garancijo lahko kupec uveljavlja pri prodajalcu, neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Pri uveljavljanju garancije veljajo garancijski pogoji in roki navedeni na garancijskem listu, ki je priložen izdelku. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil v garancijskem listu in se jo uveljavlja z garancijskim listom in računom nakupa. Garancije ni mogoče uveljavljati za popravilo okvar nastalih zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe in napak zaradi višje sile.
Uvoznik oz. proizvajalec jamči za kakovost izdelka oziroma brezhibno delovanje v garancijskem roku, če ga boste uporabljali v skladu z njegovim namenom in navodili. Garancijski rok začne teči z dnem izročitve izdelka kupcu. Popravila na domu zaradi zahtevnosti in neprenosljivosti sodobne servisne opreme ter razpoložljivosti rezervnih delov niso mogoča. Za prevoz aparata do pooblaščenega servisa priznavamo najbolj racionalno tarifo javnega prevoza, vendar le ob predložitvi ustreznega potrdila.
Veljavnost garancije je pogojena s predložitvijo računa iz katerega so razvidni vsi ključni podatki o izdelku, ki je predmet reklamacije.
Za uveljavljanje garancijskega jamstva je potrebno soglasje proizvajalca, da se prijava prizna kot utemeljena pomanjkljivost oz. napaka, ki se jo odpravi v garancijskem roku.
Garancijska popravila se omejijo na popravilo ali zamenjavo komponent, ki so predmet garancijskega popravila.


Uveljavljanje garancijskega zahtevka: - Prijava pomanjkljivosti ali napake mora biti podana v pisni obliki;
- Kot veljavne prijave se upoštevajo prijave posredovanje v pisni obliki po faxu, pošti ali elektronski pošti;
- Zahtevek mora biti podan v roku 30 dni od dneva, ko je bila odkrita napaka;
- Proizvajalec ne priznava popravil in zamenjav iz naslova uveljavljanja garancije v kolikor se je nadaljevala uporaba izdelka potem, ko je bila odkrita napaka ali pomanjkljivost in če so bile z nadaljnjo uporabo povzročene dodatne poškodbe ali povečana stopnja obstoječe škoda na obstoječih ali drugih delih izdelka ter na delovanju;
- Prodajalec ne priznava zahtevka uveljavljanja garancije na komponentah, sklopih ali izdelkih, ki niso bili predmet nakupa na spletni strani www.navtikaceneje.si in v primeru, da so bili le ti predmet kraje.
V primeru, da se garancijsko popravilo opravi na zahtevo prodajalca ali proizvajalca, le ta ne priznava nikakršnih denarnih nadomestil za nezmožnost uporabe izdelka. Ne priznavajo se morebitni drugi stroški, izdatke in izgube kakršnekoli oblike, ki izhajajo iz navedenega. Za uveljavljanje garancijskega jamstva je potrebno soglasje, da se prijava prizna kot utemeljena pomanjkljivost.

OMEJITVE GARANCIJE
Prodajalec načeloma ni usposobljen za tehnično presojo glede morebitnih okvar in tako tudi ne more odločati o zamenjavi izdelka brez mnenja pooblaščenega servisa v okvari. Izključujejo se možnosti uveljavljanja garancije v sledečih primerih:
Vse površine za katere se uveljavlja garancija ne smejo biti kakorkoli poškodovane ali alterirane, barvane, peskane ali popravljene (neavtorizirana popravila).
- Na vseh delih, ki niso bili predmet nakupa pri proizvajalcu;
- Za poškodbe, ki so nastale pri kakršnemkoli prevozu in razkladanju, v primeru nezgod in kolizij (premičnimi ali nepremičnimi predmeti) na plovnih vodah in na cestišču ter zimovanju, v primeru korozije, malomarnosti in neprimernega vzdrževanja, neustrezne in nepozorne uporabe, uporabe v nasprotju z navodili z uporabo ali v primeru uporabe v neobičajnih okoliščinah ter v nasprotju z uporabo dobrega gospodarja;
- Poškodbe, lomi in nevšečnosti, ki so bili povzročeni z neustrezno uporabo izdelkov;
- Majhne nepravilnosti;
- Deterioracija barv, tapecerije in tkanin, kovin in pleksi stekla, vetrobranskega stekla;

GARANCIJA PRI GUMENJAKIH
-Gibsy:
Splošna garancija na pripadajočo opremo je 12 mesecev (vesla, rogovile, vreče za spravilo in druge pritekline, ki sodijo v komplet v trenutku nakupa). Garancija na izdelavo je 24 mesecev, garancija na tkanino/platno je 5 let proti UV razkrajanju in razplastitvi same tkanine/platna.
-Jilong:
Splošna garancija je 12 mesecev (na čoln in opremo v pripadajočem kompletu).

OBVEŠČANJE O STATUSU NAROČILA IN POTEKU NAKUPA
Kupec prejme sporočilo o naročilu v obliki predračuna preko elektronske pošte. Ravno tako za nadaljne korake izvedbe in zaključka naročila ob odpremi.

VARNOST SPLETNEGA NAKUPOVANJA
Prenos občutljivih osebnih in transakcijskih podatkov na spletni strani lahko poteka ob uporabi varne šifrirane povezave oziroma protokola SSL-Secure Sockets Layer. Podatki se kodirajo z najmanj128/256 bitnim ključem, Varnost protokola zagotavlja pooblaščeno podjetje. Sistem tako preprečuje prestrezanje osebnih in transakcijskih podatkov.
Storitev posredovanja izvaja slovensko pogodbeno podjetje specializirano za tovrstne transakcije.
Avtorizacije kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov v bančnem sistemu.

MNENJA IN KOMENTARJI UPORABNIKOV
Registrirani uporabniki spletne trgovine www.navtikaceneje.si lahko podajo svoj komentar ali oceno izdelka in je namenjena drugim obiskovalcem. Ponudnik si pridružuje pravico, da objavi skrčen opis, da ne objavi nekorektne, žaljive ali druge vsebine, ki ne pripomore k boljšemu poznavanju izdelka oz. ne predstavlja kakovostnejše zaznave izdelka s strani obiskovalcev in kupcev.
Uporabnik, ki odda mnenje ali komentar na spletni strani brezpogojno dovoljuje objavo in uporabo posredovanega teksta za marketinške namene v vseh medijih v časovno neomejenem obsegu.
Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na ponudnika.

PRITOŽBE IN SPORI
V primeru morebitnih pritožb se le te podajo v pisni obliki podjetju Genlog d.o.o., ki bo v osmih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga obveščal o poteku postopka. Pogodbenika si bosta prizadevala spor ali pritožbo rešiti sporazumno, po mirni poti. V kolikor se stranki ne uspeta dogovoriti po mirni poti, je za sodno reševanje sporov pristojno sodišče v Novi Gorici.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Povezava na spletno reševanje sporov za potrošnike:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Skladno z zakonskimi določilo Genlog d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Če hoče potrošnik podati pobudo za reševanje spora pri izvajalcu IRPS, mora predhodno uveljavljati pritožbo neposredno pri podjetju Genlog d.o.o.
E-pošta za spore s potrošniki (fizične in pravne osebe): pomoc.genlog@siol.net

ODVEZA ODGOVORNOSTI
Med procesom posodobitev vsebin spletne trgovine, prenosa ali pa kakršnakoli druge obdelave podatkov ne izključujemo hipotetične možnosti pojava napake in prikaza na spletni strani. V primeru, da obiskovalec spletne strani meni, da je prikazani podatek napačen, nam lahko to sporoči po elektronski pošti.
Pridružujemo si pravico, da med procesom posodobitve vsebin spletne trgovine le to začasno zapremo. Vsi obiskovalci, katerim je bil prekinjen proces nakupa bodo ponovno preusmerjeni na začetno stran. V primeru posodobitve cen bo veljala nova cenovna ponudba.
Podjetje Genlog d.o.o. ni odgovorno za občasno tehnično nedelovanje strani.
Objavljene fotografije so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka.



Darilni boni