Vosek NEW GUM SPRAY, za gumo, 600ml

  • €19,89
  • (vključno z DDV)

NEW GUM SRAY je sredstvo za nego in vzdrževanje ter zaščito pred UV žarki za neopren in PVC gumenjake. Površini povrne lesk in ščiti vse površine gumenjaka.Ne povzroča odebeitev površine in ne rumeni.Embalaža: 600ml

Navodila za uporabo:

Uporabljajte zunaj na odprtem prostoru. Izdelek enakomerno pošpricajte po vsej površini in nato prebrišete z čisto bombažno krpo. Čez nekaj minut ko se posuši ponovno prebrišete z čisto bombažno krpo. Kot vsak tak izdelek priporočamo, da ga testirate prvo majheno površino na skriti površini in tako preverite učinek.

Cena za 1 kos.

Kol:  
  • Dostava

    Stroški dostave so izračunani in prikazani v realnem času

  • Načini plačila

    logoMC-Visa-banka_1.pngPlačilo na obroke:

    placilo%20na%20obroke-navtika_3.pngZa naročila nad 100 EUR, min. višina obroka 10 EUR, do 84 obrokov.
    Prvi obrok plačate šele naslednji mesec po sklenitv
    Klikni in si izračunaj vrednost obroka

  • Vračila

    Varen nakup z možnostjo vračila

NEW GUM SRAY je sredstvo za nego in vzdrževanje ter zaščito pred UV žarki za neopren in PVC gumenjake. Površini povrne lesk in ščiti vse površine gumenjaka.Ne povzroča odebeitev površine in ne rumeni.Embalaža: 600ml

Navodila za uporabo:

Uporabljajte zunaj na odprtem prostoru. Izdelek enakomerno pošpricajte po vsej površini in nato prebrišete z čisto bombažno krpo. Čez nekaj minut ko se posuši ponovno prebrišete z čisto bombažno krpo. Kot vsak tak izdelek priporočamo, da ga testirate prvo majheno površino na skriti površini in tako preverite učinek.

Varnost pri delu:

NEVARNOSTI

H222+H229 – Zelo lahko vnetljiv aerosol. Posoda je pod tlakom: lahko eksplodira pri segrevanju 

H315 – Povzroča draženje kože. 

H319 – Povzroča hudo draženje oči. 

H336 – Lahko povzroči zaspanost ali omotico. 

H411 – Strupeno za vodne organizme, z dolgotrajnimi učinki. 

NASVETI ZA PREVIDNOST

P102 – Hraniti zunaj dosega otrok. 

P210 – Hraniti ločeno od vročine, vročih površin, isker, odprtega ognja in drugih virov vžiga. Kajenje prepovedano. 

P211 – Ne pršiti proti odprtemu ognju ali drugemu viru vžiga. 

P251 – Ne preluknjajte ali sežigajte je niti, ko je prazna. 

P261 – Ne vdihavati prahu/dima/plina/meglice/hlapov/ razpršila. 

P271 – Uporabljati le zunaj ali v dobro prezračevanem prostoru.

P273 – Preprečiti sproščanje v okolje.

P280 – Nositi zaščitne rokavice/zaščitno obleko/zaščito za oči/zaščito za obraz/opremo za varovanje sluha/… 

P302 + P352 – PRI STIKU S KOŽO: Umiti z veliko vode/… 

P304 + P340 – PRI VDIHAVANJU: Prenesti osebo na svež zrak in jo pustiti v udobnem položaju, ki olajša dihanje.

P305 + P351 + P338 – PRI STIKU Z OČMI: Previdno izpirati z vodo nekaj minut. Odstranite kontaktne leče, če jih imate in če to lahko storite brez težav. Nadaljujte z izpiranjem. 

P312 – Ob slabem počutju pokličite CENTER ZA ZASTRUPITVE/zdravnika/…/ 

P321 – Posebno zdravljenje (glejte … na tej etiketi). 

P332 + P313 – Če nastopi draženje kože: poiščite zdravniško pomoč/oskrbo.

P337 + P313 – Če draženje oči ne preneha: poiščite zdravniško pomoč/oskrbo.

P362 + P364 – Sleči kontaminirana oblačila in jih oprati pred ponovno uporabo. 

P391 – Prestreči razlito tekočino. 

P403 + P233 – Hraniti na dobro prezračevanem mestu. Hraniti v tesno zaprti posodi. 

P405 – Hraniti zaklenjeno. 

P410 + P412 – Zaščititi pred sončno svetlobo. Ne izpostavljati temperaturam nad 50 o C/122 o F. 

P501 – Odstraniti vsebino/posodo … 

Sestavine vPvB: ne vsebuje

Sestavine PBT: ne vsebuje

    • Teža
      0,6 kg
    • SKU
      431011 NN004GFN

DOSTAVA 
Dostava je možna le za zaključena naročila, torej potrjena in plačana. Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku, k znaša 3-28 dni.
Dostavo izvajamo v sodelovanju GLS, Pošto Slovenije ali Interevropo, vendar si pridržujemo pravico izbrati drugo dostavno službo brez predhodnega obvestila.
V primeru, da ste morda naročili blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v navedenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo preko posredovanih kontaktnih podatkov.
V času praznikov, dopustov in med vikendi se lahko rok dobave za čas dela prostih dni ustrezno podaljša.
V postopku izbora načina dostave, lahko določite, da pošiljko osebno prevzamete na sedežu podjetja. Ko je naročeno blago pripravljeno za prevzem, vas o tem obvestimo preko elektronske pošte ali telefona. Po prejetju sporočila nam sporočite nameravani datum in uro prevzema. Nenajavljen prihod in prevzem ni možen. Blago mora biti vnaprej plačano (elektronske banke, s plačilno oziroma kreditno kartico ali s položnico). šteje se, da je blago plačano na dan prejema plačila na račun podjetja Genlog d.o.o., razen v primeru plačila s kartico.
Prevzem se izvede na osnovi identifikacijskega dokumenta in je mogoč izključno s strani tiste osebe, katere podatki (ime in priimek) so bili navedeni ob naročilu.

STROŠKI DOSTAVE 
Stoški dostave in priprave pošiljke so prikazani na vsakem naročilu oz. ponudbi ter so vključeni v končno vrednost. Dostava v tujino se zaračunava po veljavnem ceniku izbranega prevoznika po predhodni odpbritvi

VRAČILO POŠKODOVANIH POŠILJK 
V primeru, da je dostavna pošiljka fizično poškodovana, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi ob trenutku prevzema. Kopija zapisnika je osnova za vračilo ali menjavo izdelka. Priporočamo, da nas o poškodovani pošiljki nemudoma obvestite po telefonu 05-3930208 oziroma na mail navtikaceneje@siol.net.
Pošiljko odnesite na najbližjo enoto dostavne službe v enakem stanju, kot ste jo prejeli, ne da bi karkoli odpirali, dodali ali odstranili vsebino ter tam izpolnite reklamacijski zapisnik za povračilo škode.  

OSEBNI PREVZEM
Možen je le za predhodno plačana naročila, na sedežu podjetja ob delavnikih med 10.00 in 14.00 uro po prejemu pisnega obvestila, da je naročilo pripravljeno za prevzem. Kupec prejme pisno obvestilo na elektronsko pošto, ki jo je navedel ob spletnem nakupu.
Brezplačna hramba naročila do 7 delovnih dni. Po preteku 7 dni se naročilo odda v skladiščenje v Šempeter pri Gorici v eno izmed razpoložljivih skladiščnih prostorov, na stroške kupca, po veljavnih cenah objavljenih na strani https://storing-cargo.com/sl/cenik-skladiscenje-slovenija/. Stroške hrambe kupec poravna neposredno ponudniku skladiščnega prostora. Potrebna je predhodna najava za prevzem!

Določila so v celo objavljena v Splošnih pogojih

Plačilo ponudbe se lahko izvede preko vaše spletne banke ali z varnim on-line plačillom, predračun pa lahko plačate tudi na banki ali pošti s pomočjo UPN naloga oz. položnice kakor tudi v vaši spletni banki.

Plačilo s kreditnimi in debetnimi karticami je varno izvedeno preko varnih plačilnih sistemov sistemov s 3Dsecure s potrditvijo v vaši mobilni denarnici/na vašen telefonu.

Plačilo na obroke:


- Minimalna vrednost naročila za obročno odplačevanje 100 EUR.- Minimalna višina mesečnega obroka 10 EUR.
- Plačilo razdelite od 3 do 84 mesečnih obrokov.
- Prvi obrok plačate šele naslednji mesec po sklenitvi.
Več informacij na: https://www.navtikaceneje.si/nakup-na-obroke-navtika

Potek:

Informativni izračun:

Pogoji in postopki vračila so del splošnih pogojev.

VRAČILO POŠKODOVANIH POŠILJK

V primeru, da je dostavna pošiljka fizično poškodovana, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi ob trenutku prevzema. Kopija zapisnika je osnova za vračilo ali menjavo izdelka.. Priporočamo, da nas o poškodovani pošiljki nemudoma obvestite po telefonu 05-3930208 oziroma na mail navtikaceneje@siol.net.

Pošiljko odnesite na najbližjo enoto dostavne službe v enakem stanju, kot ste jo prejeli, ne da bi karkoli odpirali, dodali ali odstranili vsebino ter tam izpolnite reklamacijski zapisnik za povračilo škode.

VRAČILO IZDELKA

Kupec lahko pri nakupu v spletni trgovini www.navtikaceneje.si v 14 dneh po prejemu izdelka od nakupa posameznega izdelka odstopi, ne da bi mu bilo pri tem potrebno navesti razlog za svojo odločitev in nam to sporoči. Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, mora prejeto blago vrniti v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo. Po preteku tega roka pa pravica do odstopa od pogodbe preneha. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Obrazec za uveljavitev pravice potrošnika do odstopa od pogodbe sklenjene na daljavo ali  zunaj poslovnih prostorov: klikni tu za obrazec

Potrošnik mora predložiti obvestilo o odstopu na obrazcu ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe. Zgolj vračilo prejetega blaga v roku za odstop od pogodbe brez posebne izjave o odstopu ne šteje za odstop niti zgolj zavrnitev sprejema blaga sama po sebi, niti samo telefonsko sporočilo.

Genlog d.o.o., nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe, vrne vsa prejeta plačila. Podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj. Potrošnik krije stroške vračila blaga.

POTEK VRAČILA

- kupljen izdelek, ki vam ne odgovarja pošljete z računom ali dokazilom o plačilu in vso pripadajočo dokumentacijo na naslov: Genlog d.o.o., Ulica 9. septembra 45, 5290 šempeter. Stroške vračila krije potrošnik.

- izdelek je potrebno primerno embalirati in s tem z ustrezno skrbnostjo zaščititi pred poškodovanjem;

- s kupljenim izdelkom se na lastne stroške osebno oglasite na sedežu podjetja in tam opravite vračilo kupljenega blaga skupaj z vso pripadajočo dokumentacijo ter računom ali dokazilom o plačilu;

Izdelek lahko zamenjate z drugim izdelkom, v kolikor izrazite željo po vračilu kupnine, vam jo vrnemo izključno preko osebnega bančnega računa (TRR nam morate v postopku vračila sporočiti). Gotovine ne izplačujemo!

Kupec lahko vrne izdelke, ki jim je bila odprta embalaža ali odstranjen varnostni pečat, vendar odgovarja za zmanjšanje vrednosti.

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri :
- nakupu blagu ali storitev, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
- pri blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam (denimo navtične tkanine rezane po dimenzijah potrošnika);
- pri blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
- pri opravljanju storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
- pri dobavi zapečatenih avdio- ali videoposnetkov in računalniških programov, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat (denimo digitalna navigacijska kartografina na trajnih nosilcih);
- pri dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat;
- pri dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;