|

Motor Suzuki DF15 AEL dolga noga, elektro zagon

  • €3.189,08
  • (vključno z DDV)

OHC motor
Suzuki proti korozijska zaščita
Lean Burn sistem za zmanjšanje porabe
Sistem samodiagnostike
Elektronski vbrizg brez baterije
Opozorilo za servisni interval
32-bitna računalniška enota
Priključek za izpiranje s sladko vodo
Zmanjšanje kompresije za lažji ročni zagon  (pri modelih brez električnega zagona)

Tip agregataOHC, 4-taktni
Število valjev2
Sistem indukcije gorivaElektronski Lean Burn
Prostornina (ccm)327
Moč kw (KM)11 (15)
Območje vrtljajev (obr/min)5.000 – 6.000
Količina olja (L)1,0
Rezervoar goriva (L)12
VžigDigitalni CDI
Alternator12V 6A/12A
Prestavno razmerje2,08:1

Opomba: prevzem je v breme kupca; dostava preko hitre pošte ni možna

Kol:  
  • Dostava

    Stroški dostave so izračunani in prikazani v realnem času

  • Načini plačila

    logoMC-Visa-banka_1.png

  • Vračila

    Varen nakup z možnostjo vračila

DF15A je trenutno najnaprednejši prenosni motor na tržišču. Prvi model te moči, ki ponuja “Lean Burn” tehnologijo za zmanjševanje porabe goriva in “Battery – Less Electronic Fuel Injection” elektronski vbrizg goriva brez akumulatorja. DF15A odlikuje miren tek, hiter zagon, odlični pospeški, dobre zmogljivosti in nizka poraba goriva.

Tehnični podatki: Tip: 4 taktni OHV, 2 cilindra v vrsti, 2 ventila na cilinder Prostornina: 302 ccm Noga: 549 mm Maksimalna moč: KW 11 (KM 15) Deklarirana moč: 5 KM Optimalna uporaba: 5.400 - 6.000 vrt/min Delovanje: karburator z vžigom CDI Alternator: 12V - 6A Vžig: električen Gorivo: neosvinčen bencin Rezervoar olja: 1,00 liter Menjalnik: 3 - stopenjski Propeler: ALU, serijski Razmerje noge: 2,08:1 Trim: Ročno dvigovanje z nastavitvijo Teža: 49,00 kg.

Primerjava modelov:

ModelNogaZagonKrmiljenjeTrimTeža (kg)
DF15AS381 mmRočniKrmilna ročicaRočni44
DF15AL508 mmRočniKrmilna ročicaRočni45
DF15AES381 mmElektroKrmilna ročicaRočni48
DF15AEL508 mmElektroKrmilna ročicaRočni49
DF15ARS381 mmElektroDaljinska komandaRočni48
DF15ARL508 mmElektroDaljinska komandaRočni49
    • Teža
      49 kg
    • SKU
      DF15AEL

DOSTAVA 
Dostava je možna le za zaključena naročila, torej potrjena in plačana. Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku, k znaša 3-28 dni.
Dostavo izvajamo v sodelovanju GLS, Pošto Slovenije ali Interevropo, vendar si pridržujemo pravico izbrati drugo dostavno službo brez predhodnega obvestila.
V primeru, da ste morda naročili blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v navedenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo preko posredovanih kontaktnih podatkov.
V času praznikov, dopustov in med vikendi se lahko rok dobave za čas dela prostih dni ustrezno podaljša.
V postopku izbora načina dostave, lahko določite, da pošiljko osebno prevzamete na sedežu podjetja. Ko je naročeno blago pripravljeno za prevzem, vas o tem obvestimo preko elektronske pošte ali telefona. Po prejetju sporočila nam sporočite nameravani datum in uro prevzema. Nenajavljen prihod in prevzem ni možen. Blago mora biti vnaprej plačano (elektronske banke, s plačilno oziroma kreditno kartico ali s položnico). šteje se, da je blago plačano na dan prejema plačila na račun podjetja Genlog d.o.o., razen v primeru plačila s kartico.
Prevzem se izvede na osnovi identifikacijskega dokumenta in je mogoč izključno s strani tiste osebe, katere podatki (ime in priimek) so bili navedeni ob naročilu.

STROŠKI DOSTAVE 
Stoški dostave in priprave pošiljke so prikazani na vsakem naročilu oz. ponudbi ter so vključeni v končno vrednost. Dostava v tujino se zaračunava po veljavnem ceniku izbranega prevoznika po predhodni odpbritvi

VRAČILO POŠKODOVANIH POŠILJK 
V primeru, da je dostavna pošiljka fizično poškodovana, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi ob trenutku prevzema. Kopija zapisnika je osnova za vračilo ali menjavo izdelka. Priporočamo, da nas o poškodovani pošiljki nemudoma obvestite po telefonu 05-3930208 oziroma na mail navtikaceneje@siol.net.
Pošiljko odnesite na najbližjo enoto dostavne službe v enakem stanju, kot ste jo prejeli, ne da bi karkoli odpirali, dodali ali odstranili vsebino ter tam izpolnite reklamacijski zapisnik za povračilo škode.  

OSEBNI PREVZEM
Možen je le za predhodno plačana naročila, na sedežu podjetja ob delavnikih med 10.00 in 14.00 uro po prejemu pisnega obvestila, da je naročilo pripravljeno za prevzem. Kupec prejme pisno obvestilo na elektronsko pošto, ki jo je navedel ob spletnem nakupu.
Brezplačna hramba naročila do 7 delovnih dni. Po preteku 7 dni se naročilo odda v skladiščenje v Šempeter pri Gorici v eno izmed razpoložljivih skladiščnih prostorov, na stroške kupca, po veljavnih cenah objavljenih na strani https://storing-cargo.com/sl/cenik-skladiscenje-slovenija/. Stroške hrambe kupec poravna neposredno ponudniku skladiščnega prostora. Potrebna je predhodna najava za prevzem!

Določila so v celo objavljena v Splošnih pogojih

Plačilo ponudbe se lahko izvede preko vaše spletne banke ali z varnim on-line plačillom, predračun pa lahko plačate tudi na banki ali pošti s pomočjo UPN naloga oz. položnice.  

Plačilo s kreditnimi in debetnimi karticami je varno izvedeno preko varnih plačilnih sistemov sistemov s 3Dsecure z avtentikacijskim SMS-jem s strani banke oz m-denarnico.

Pogoji in postopki vračila so del splošnih pogojev.

VRAČILO POŠKODOVANIH POŠILJK

V primeru, da je dostavna pošiljka fizično poškodovana, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi ob trenutku prevzema. Kopija zapisnika je osnova za vračilo ali menjavo izdelka.. Priporočamo, da nas o poškodovani pošiljki nemudoma obvestite po telefonu 05-3930208 oziroma na mail navtikaceneje@siol.net.

Pošiljko odnesite na najbližjo enoto dostavne službe v enakem stanju, kot ste jo prejeli, ne da bi karkoli odpirali, dodali ali odstranili vsebino ter tam izpolnite reklamacijski zapisnik za povračilo škode.

VRAČILO IZDELKA

Kupec lahko pri nakupu v spletni trgovini www.navtikaceneje.si v 14 dneh po prejemu izdelka od nakupa posameznega izdelka odstopi, ne da bi mu bilo pri tem potrebno navesti razlog za svojo odločitev in nam to sporoči. Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, mora prejeto blago vrniti v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo. Po preteku tega roka pa pravica do odstopa od pogodbe preneha. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Obrazec za uveljavitev pravice potrošnika do odstopa od pogodbe sklenjene na daljavo ali  zunaj poslovnih prostorov: klikni tu za obrazec

Potrošnik mora predložiti obvestilo o odstopu na obrazcu ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe. Zgolj vračilo prejetega blaga v roku za odstop od pogodbe brez posebne izjave o odstopu ne šteje za odstop niti zgolj zavrnitev sprejema blaga sama po sebi, niti samo telefonsko sporočilo.

Genlog d.o.o., nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe, vrne vsa prejeta plačila. Podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj. Potrošnik krije stroške vračila blaga.

POTEK VRAČILA

- kupljen izdelek, ki vam ne odgovarja pošljete z računom ali dokazilom o plačilu in vso pripadajočo dokumentacijo na naslov: Genlog d.o.o., Ulica 9. septembra 45, 5290 šempeter. Stroške vračila krije potrošnik.

- izdelek je potrebno primerno embalirati in s tem z ustrezno skrbnostjo zaščititi pred poškodovanjem;

- s kupljenim izdelkom se na lastne stroške osebno oglasite na sedežu podjetja in tam opravite vračilo kupljenega blaga skupaj z vso pripadajočo dokumentacijo ter računom ali dokazilom o plačilu;

Izdelek lahko zamenjate z drugim izdelkom, v kolikor izrazite željo po vračilu kupnine, vam jo vrnemo izključno preko osebnega bančnega računa (TRR nam morate v postopku vračila sporočiti). Gotovine ne izplačujemo!

Kupec lahko vrne izdelke, ki jim je bila odprta embalaža ali odstranjen varnostni pečat, vendar odgovarja za zmanjšanje vrednosti.

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri :
- nakupu blagu ali storitev, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
- pri blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam (denimo navtične tkanine rezane po dimenzijah potrošnika);
- pri blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
- pri opravljanju storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
- pri dobavi zapečatenih avdio- ali videoposnetkov in računalniških programov, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat (denimo digitalna navigacijska kartografina na trajnih nosilcih);
- pri dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat;
- pri dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;